مدیرکل دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی:

وحدت رویه و انسجام عامل تداوم ماموریت‌های نهضت سوادآموزی است

شناسهٔ خبر: 006C8788 -
مدیرکل دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به بحث انحلال این سازمان، گفت: وحدت در رویه، انسجام درونی و همفکری عامل تداوم ماموریت‌های نهضت سوادآموزی بوده است.

به گزارش هاناخبر، محمود قنبرزاده شامگاه یکشنبه در اولین جلسه منطقه‌ای معاونین سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش قطب ۲ کشور که با حضور معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سوادآموزی یک کار سخت و پیچیده است.

وی بر برگزار شدن نشست‌های متعدد منطقه‌ای قطب‌های کشور تاکید کرد و افزود: این نشست‌ها به صورت یک اتاق فکر عمل می‌کنند چرا که ایده‌ها و خلاقیت‌هایی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود سازمان نهضت سوادآموزی را در بحث تسهیل در روند برنامه‌ها و تحقق اهداف خود یاری می‌دهد.

مدیرکل دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی خاطرنشان کرد: نشست‌های منطقه‌ای هر یک از قطب‌های کشور فرصتی برای طرح و بررسی نظرات، ایده‌ها و مشکلات استان‌ها است که با بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای ارائه شده در این نشست‌ها بسیاری از مشکلات در داخل استان‌ها قابل حل می‌شود.

قنبرزاده با تاکید بر اینکه اگر وحدت در رویه، انسجام و همفکری درونی وجود نداشت کار نهضت پایان می‌یافت، تصریح کرد: با وجود مشکلات موجود به لطف وحدت و تبیین مأموریت‌های والای این سازمان این جمع توانست اتفاقی را رقم بزند که هم اکنون مجلس نه تنها بحث ادغام و انحلال نهضت را از دستور کار خارج کرده، بلکه برنامه‌ها و مأموریت‌های نهضت سوادآموزی را بیشتر درک کرده است.

وی با اشاره به محتوای کتب درسی دوره‌های سوادآموزی از بازنگری این کتب خبر داد و گفت: بایستی با بکارگیری ایده‌ها، ابتکارات و نظرات از ظرفیت‌های نهفته در استان‌ها و ایجاد مشوق‌هایی در جهت ترویج و گسترش سوادآموزی استفاده شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =