مورینیو:مدل موهای اسمالینگ را دوست ندارم

شناسهٔ خبر: 009357BB -
سرمربی منچستریونایتد به تمجید از کریس اسمالینگ پرداخت و از نقش مروان فلاینی در تیمش گفت.

به گزارش هاناخبر ،

 در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، شاگردان آقای خاص به دیدار واتفورد شگفتی‌ساز رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهند.

گل‌های یونایتد را در این مسابقه لوکاکو و اسمالینگ به ثمر رساندند تا رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی واتفورد در دیدارهای این فصل خود به پایان برسد. ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: اسمالینگ در این بازی عملکرد خوبی داشت. تنها چیزی که من از او دوست ندارم مدل موهایش در این مسابقه بود! او و لیندلوف عملکرد خوبی داشتند ولی نباید نقش فلاینی را نادیده گرفت. ما در دو بازی برابر برایتون و تاتنهام اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به گل خوردن تیم ما شد. در بازی برابر برایتون که شایسته برد نبودیم ولی برابر تاتنهام حق ما برد بود. فهمیدیم که نیاز است تغییری در تیم داشته باشیم و به همین خاطر مروان فلاینی را به عنوان دیوار اول جلوی مدافعان قرار دادیم تا شرایط دفاعی تیم ما بهتر شود.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو بازی برابر برنلی و واتفورد که در خارج از خانه بوده است کار سختی داشتیم و خوشبختانه توانستیم هر دو دیدار را با برد به پایان برسانیم. اکنون باید به فکر بازی در لیگ قهرمانان باشیم. به سوئیس خواهیم رفت و برابر یانگ بویز به میدان می‌رویم. باید برای این دیدار آماده شویم. زمان زیادی نداریم و نیاز است که لیگ قهرمانان را با برد شروع کنیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 1 =