فرهنگسرا های ارومیه کتابخانه دار می شوند

شناسهٔ خبر: 00991D77 -
فرهنگ صفایی پور گفت: تمامی فرهنگ سراهای سطح شهر ارومیه به کتابخانه مجهز می شوند.

به گزارش هاناخبر ،«فرهنگ صفایی پور»گفت: فرهنگسرا هایی که در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین قرار دارند در الویت تجهیز کتابخانه قرار گرفته اند تا تمامی همشهریان به کتاب و کتابخانه دسترسی داشته باشند.


رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: تجهیز فرهنگسراها به کتابخانه گامی در راستای افزایش سرانه مطالعه است که امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود.


وی با اشاره به مذاکرات و هماهنگی هایی به عمل آمده ما بین معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی تصریح کرد: فرهنگسراهای سازمان تا اواسط بهمن سال جاری به کتابخانه مجهز می شوند.


این مسئول تصریح کرد: این طرح هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی از فرهنگسرای محمد رسول الله (ص) از تاریخ (29 آبان) سال جاری کلید خورد.


رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری ارومیه اضافه کرد: نماینده هر فرهنگسرا بعد از گذراندن دوره های آموزشی مقدماتی کتابداری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در کتابخانه های فرهنگسراها آغاز می کنند.


صفایی پور گفت: فرهنگ سرای حاجی پیرلو، فرهنگ سرای شهریار، فرهنگ سرای اندیشه، فرهنگ سرای مظاهری، فرهنگ سرای امام خمینی (ره)، فرهنگ سرای هنر، فرهنگسرای رسانه و فرهنگ سرای طاها از جمله فرهنگسراهایی هستند که کتاب خانه های آنها  تا ( 6 بهمن ) سال جاری افتتاح می شوند.


این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای اهدای کتاب و تخحصصی کردن مخازن کتاب فرهنگسراهای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعدت و همکاری داده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =