رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

۱۵۸۷ نظارت و بازرسی امسال در آذربایجان غربی انجام شد

شناسهٔ خبر: 00CCB889 -
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در هشت ماهه امسال تعداد یک هزار و ۵۸۷ مورد گشت مشترک نظارت و بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد.

به گزارش هاناخبر ،

جعفرصادق اسکندری با اشاره به برگزاری گشت مشترک با دستگاه‌های زیربط در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایات مردمی، در هشت ماهه امسال در استان اظهار داشت: در این مدت تعداد یک هزار و ۵۸۷ گشت مشترک انجام شد.

وی تصریح کرد: این تعداد گشت مشترک منجر به ۳۳۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۲۶۴ میلیارد ریال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌های تابعه در زمان مورد اشاره، ۳۴ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انجام داده است افزود: علاوه بر آن، هفت درصد گشت‌های مشترک نیز با ادارات کل تعزیرات حکومتی بوده است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۱ درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، ۸ درصد با ادارات استاندارد، ۸ درصد با اماکن و نیروی انتظامی، ۶ درصد با شبکه بهداشت و ۲۲ درصد با سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۳۰ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف است گفت: از سوی دیگر ۱۰ درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، چهار درصد مربوط به اداره کل استاندارد، ۱۱ درصد مربوط به اماکن و نیروی انتظامی، ۱۶ درصد مربوط به شبکه بهداشت و ۲۴ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: عمده ارزش ریالی پرونده های متشکله به ترتیب عبارتند از، ۹۴ درصد با اماکن عمومی (پلیس آگاهی وسپاه)، ۵ درصد ادارات کل تعزیرات حکومتی و یک درصد بقیه دستگاه ها را شامل می شود.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 2 =