نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران استان‌های شمالغرب کشور در تکاب برگزار شد

شناسهٔ خبر: 00CEE407 -
در نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران استان‌های شمالغرب کشور در تکاب، راهکارهای شناسایی و کنترل بحران های حوزه نیرو بررسی شد.

به گزارش هاناخبر ، در این نشست یک روزه که به میزبانی شهرستان تکاب برگزار شد، مدیران صنعت آب و برق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، کردستان و زنجان طی نشست مشترک و نشست های تخصصی مسائل و مشکلات مواقع بحران را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و با هم افزایی ، موانع و راهکارهای موفقیت در مدیریت بحران ارزیابی کردند.

سید اعتضاد مقیمی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد :  هدف ما از برگزاری این نشست ، ایجاد هماهنگی و انسجام بین مدیران مدیریت بحران پدافند غیرعامل است .

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت : هوشمند سازی مدیریت بحران پدافند غیر عامل از لحاظ مکانی ، تجهیزات و منابع انسانی  از دیگر اهداف این نشست بود. مقیمی گفت : مطالعات پدافند و امن سازی شبکه خصوصا بحثهای سایبری که امروزه بیشتر نمود پیدا کرده و همچنین شناسایی مخاطرات و آسیبهای مترتب و ارائه راهکار از جمله بحثهای نشستهای تخصصی این جلسه می باشدکه مورد پایش و بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود :  نتایج خوبی از این نشست عاید شد که انشاء الله دوستان ما در حوزه آب و برق در استانهای : آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، کردستان و زنجان خواهند توانست بر اساس خروجی این نشست تهدیدها و مخاطرات موجود را شناسایی و بر اساس دستورالعملهای حاصله در نشست در مقابله با تهدیدات عمل کنند. 

طاهر کیامهر ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران،گفت: در راستای افزایش آمادگی مدیریتی شرکت های تابعه وزارت نیرو در شرایط بحرانی، نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه شمالغرب کشور در تکاب برگزار شد.

کیامهر افزود: این نشست یک روزه بمنظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی وانسجام بخشی و مدیریت شرایط اضطرار در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکتهای زیر مجموعه صنعت آب و برق استانهای شمالغرب کشور با ابلاغ دفتر مرکزی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با مشارکت صنعت آب و برق ۶ استان به میزبانی شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو در شهرستان تکاب برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: هدف از اجرای این نشست ترسیم اهداف مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در سطح  شمالغرب کشور هست که با برگزاری کارگروه های تخصصی اهداف و برنامه های آینده کشور ترسیم و خروجی آن برای استان و استانهای شمالغرب کشور راه گشا خواهد بود.

در ادامه اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان تکاب نیز در گفتگو با خبرنگاران، گفت : امروز در کهن دیار تکاب میزبان مدیران کل صنعت آب و برق شمالغرب کشور بودیم که هدف از این نشست در تکاب فی ما بین مدیران صنعت آب و برق بحث همراهی ، همکاری و هم افزایی این دستگاهها جهت پیش بینی ، پیشگیری و همچنین عملیات حین بحران و پس از بحران بود.

فرماندار تکاب افزود : با همکاری انجام یافته در کارگروههای تخصصی ، مطالب و مباحث مربوط به بحرانهای شمالغرب کشور تا به امروز ، بعنوان سناریو طراحی شده و امیدواریم نتیجه و بهره این نشست ، منجر به پیشگیری از اتفاقات و وقایع بحرانی ای  باشد که بعضا مردم عزیز استانهای شمالغرب کشور  با آن مواجه بوده اند .

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =