جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در ایلام برگزار می‌شود

شناسهٔ خبر: 00F21F79 -
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از برگزاری جشنواره بین‌المللی سفرنامه‌ و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، دکتر «نصرت‌الله  حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در این دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: خاطرات محرمی، خاطرات اربعینی، اولین سفرنامه و اولین خاطره با رایحه حسینی از جمله محورها و موضوعات جشنواره است.

وی تصریح کرد: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ بهمن به آدرس دبیرخانه در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال و برای اطلاع از قوانین جشنواره و ثبت خاطرات به آدرس http://emamat.iau.ir/fa/form/۲۸۹  مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه رعایت اصول علمی و نگارش در آثار ضروری است، گفت: سفرنامه‌ها باید حاصل تجربه شخصی و مشاهدات عینی فرد باشد و سفرنامه‌های خیالی و ذهنی پذیرفته نیست و آثار ارسالی در قالب ورد، فونت Bnazanin و قلم ۱۸ باشد.

حیدری آدرس پست الکترونیکی را  iauil.farhangi@gmail.com و جوایز نفر اول تا چهارم را ۷ ،۵، ۴ و ۳ میلیون اعلام کرد و گفت: از نفرات بعدی تا دهم نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =