برپایی چادر سلامت با هدف آموزش در پیشگیری از بیماری کرونا

شناسهٔ خبر: 012EDD5F -
اکبر صولتی از برپایی چادر سلامت با هدف آموزش در پیشگیری از بیماری کرونا و آگاهی بخشی عمومی و افزایش مشارکت مردم در واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

اکبر صولتی مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم آموزش همه آحاد جامعه، چادر سلامت در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برپا شد.

او عنوان کرد: در این چادر، آنچه باید در مورد واکسن کرونا بدانیم، مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق واکسن، آموزش‌های پیشگیری و مقابله با کووید۱۹، نکاتی که مبتلایان باید بدانند، نکاتی در مورد ابتلای فردی از اعضای خانواده، شیوه نامه خرید اقلام غذایی در راستای کرونا ویروس و چگونگی تهیه مواد ضدعفونی و ضدعفونی کردن محیط از طریق آموزش حضوری و پخش بروشور ارائه می‌شود.

صولتی بیان کرد: چادر سلامت از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه از ۹ تا ۱۴ برپا است و مردم می‌توانند با مراجعه به این چادر، سوالات مربوط به حوزه کرونا را با همکاران ما مطرح کرده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

او افزود : دانشجویان پزشکی علاقمند در تمامی مقاطع می‌توانند در برنامه «چادر_سلامت» و پویش «من واکسن میزنم» با هدف آگاهی بخشی عمومی و افزایش مشارکت مردمی شرکت داشته باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =