در راستای مهارت آموزی دانش آموزان برای روزهای سخت:

افتتاحیه هشتمین دوره ی طرح دادرس در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد

شناسهٔ خبر: 01322C1B -
با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره و بر اساس تفاهم نامه ی وزارتی و در راستای مهارت آموزی دانش آموزان برای روزهای سخت، افتتاحیه هشتمین دوره ی طرح دادرس در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، از شهرستان دیواندره، با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان و بر اساس تفاهم نامه ی وزارتی و در راستای مهارت آموزی دانش آموزان برای روزهای سخت، افتتاحیه هشتمین دوره ی طرح دادرس در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد.

   رحیم زاده معاون پرورشی و فرهنگی در آئین افتتاحیه این طرح ضمن تقدیر از همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره گفت: طرح دادرس با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان اجرا می شود.

   وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اجرای طرح دادرس از مؤثرترین طرح‌های ملی مشترک است و در این طرح دانش‌آموزان آموخته‌ها و داشته های امدادی خود را تمرین و از این مهارت در مواقع بحران در خانواده و جامعه استفاده می کنند.

   رحیم زاده تاکید کرد: اجرای این طرح عامل کاهش خطرپذیری در مدارس است، چرا که دانش‌آموزان بیشتر اوقات خود را در مدارس هستند و برای مواجهه با خطر باید همیشه آماده باشند؛ و اینکه باید از فضای آموزشی در این طرح استفاده کرد تا جامعه هدف بیشتری را مورد آموزش قرار دهیم.

  معاون پررشی و فرهنگی آموش و پرورش دیواندره ابراز کرد: طرح دادرس با هدف ترویج و توسعه ظرفیت‌های خودامدادی و دگرامدادی در بین دانش‌آموزان برگزار می شود و آموزش و پرورش نیز بر تقویت این طرح تاکید دارد؛ و به دنبال افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری در جامعه که جزء اهداف مهم اجرای طرح دادرس می باشد هست.

  گفتنی است آموزش و پرورش دیواندره در سال تحصیلی گذشته رتبه سوم استانی را در اجرای این طرح در دو گروه دختران و پسران کسب کرد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =