مهاجم آرژانتینی استقلال همچنان در انتظار صدور مجوز

شناسهٔ خبر: 018CA562 -
گوستاوو بلانکو امیدوار است تا بتواند با دریافت مجوز بازی، برابر آلومینیوم به میدان برود.

به گزارش هاناخبر ،از نکات مبهم در خصوص تیم استقلال، زمان صدور مجوز حضور گوستاوو بلانکو در بازی‌های این تیم است. مهاجم آرژانتینی حدود 40 روز است که در تمرینات تیمش حضور دارد ولی همان مشکل رعایت سقف قرارداد سبب شده تا او نتواند برای آبی‌ها به میدان برود.

باشگاه استقلال پس از کش و قوس فراوان سرانجام موفق شد یکی از خارجی‌های مدنظر کادرفنی و جواد نکونام را به خدمت بگیرد ولی سرمربی جوان هنوز نتوانسته از این بازیکن در ترکیب تیم بهره ببرد و به نوعی دست نکونام برای انتخاب مهاجم تیم بسته است و او باید از میان رمضانی و مطهری، یک نفر را انتخاب کند.

علی خطیر، مدیرعامل استقلال طی روزهای گذشته تلاش کرده است تا بتواند دیگر بازیکنان تیم را برای کاهش مبلغ قراردادهایشان راضی کند چرا که سقف بودجه آبی‌ها پر شده و آنها برای اینکه بتوانند کارت بازی بلانکو را دریافت کنند، چاره‌ای ندارند جز اینکه مبلغ قرارداد دیگر بازیکنان را کسر کنند و آنگاه نام بلانکو نیز به صورت قانونی وارد لیست تیم شود.

با این حال، مهاجم آرژانتینی امروز نیز به مانند روزهای گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و کارهای تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی انجام داد و سپس راهی سالن وزنه برداری شد تا در صورتیکه باشگاه استقلال بتواند تا روز جمعه مجوز بازی او را دریافت کند، بلانکو نیز با صلاحدید کادرفنی به میدان برود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =