وضعیت راه آهن و راههای زمینی ایلام و سد چناره پیگیری شد

شناسهٔ خبر: 018E76B3 -
به دنبال سلسله دیدارهای استاندار ایلام با مقامات و مسئولین کشوری، محمدرضا مروارید اینبار به منظور پیگیری و رفع برخی از مشکلات فراروی توسعه ایلام، با دکتر محمدباقر نوبخت؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هاناخبر ،

 محمدرضا مروارید در این دیدار چند موضوع مهم مربوط به استان ایلام از جمله پی گیری موضوع احداث راه آهن در ایلام، مشکل راههای زمینی استان، افزایش تختهای بیمارستانی و همچنین احداث سد چناره را مورد پیگیری کردند.
مروارید در این دیدار خواستار تخصیص اعتبارات عمرانی لازم برای بهبود وضعیت راه های استان شد و گفت: پروژه های عمرانی خوبی در استان در حال انجام و اجراست که نیازمند تزریق به موقع اعتبار هستند تا بهره برداری از آنها تسریع یابد.
استاندار ایلام دیگر مطالبه خود از معاون رئیس جمهور را تخصیص اعتبارات لازم به بیمارستان 376 تخت خوابی ایلام عنوان کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی لازم و بهره برداری از این پروژه، کیفیت خدمات درمانی در استان با رشد قابل توجهی روبرو خواهد شد.
پیگیری اجرای پروژه های سد چناره و راه آهن ایلام از دیگر محورهای گفتگوی مروارید با نوبخت بود که معاون رئیس جمهور گفت: این دو پروژه بسیار مهم و حیاتی در شورای اقتصاد کشور مطرح خواهند شد.
دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های مستمر استاندار ایلام، برای پیگیری خواسته های مطروحه قول مساعد داد و دستورات لازم را صادر کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =