آمادگی سازمان حمل و نقل مسافر در آستانه بازگشایی مدارس

شناسهٔ خبر: 019374C9 -
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافرکرمانشاه ضمن تشریح وضعیت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از آمادگی خدمات بصورت برخط ناوگان حمل ونقل دانش آموزی درآستانه بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،سلیمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافرکرمانشاه درخصوص اقدامات انجام گرفته در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت : این سازمان ازابتدای شیوع کرونا در کرمانشاه اقدام به تشکیل کمیته داخلی دراین خصوص نموده که در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا بصورت مستمر نسبت به گندزدایی سطوح داخلی تاکسی ها و خودرو‌های انبوه بر (اتوبوسرانی) الزام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده سرنشینان خودرو‌ها از ماسک کرده است.

او گفت : تاکنون بیش از ۷۰ دستگاه تاکسی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند توقیف و این اقدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

نجفی؛ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و معاون برنامه ریزی و ارزشیابی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف سازمان حمل و نقل مسافر از جمله اجرایی نمودن سامانه سپند به عنوان پایلوت کشوری در شهر کرمانشاه افزود: با ادامه آموزش و اطلاع رسانی به والدین به جهت استفاده از نرم افزار سپند می توان از آسیب‌های اجتماعی که دانش آموزان در معرض خطر آن‌ها هستند جلوگیری کرد.

معاون رئیس کل دادگستری با اشاره به مباحث آموزشی ارائه شده در چند سال اخیر بصورت تخصصی به رانندگان تاکسی و همچنین سرویس مدارس شهر کرمانشاه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی می تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی درسطح جامعه کمک کند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =