صدور سه حکم جایگزین حبس / عفو ۱۰ محکوم در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 0194BAF3 -
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور سه حکم جایگزین حبس در حوزه قضایی کشاورز این استان خبر داد و گفت: رییس دادگاه این حوزه قضایی با استفاده از ظرفیت قانونی این احکام را صادر کرد.

به گزارش هاناخبر ، از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان و با استفاده از این ظرفیت قانونی و لحاظ شرایط، متهم یک پرونده به جای ۲ سال حبس به خرید یک عدد میز تنیس و تحویل آن به یکی از مدارس دخترانه مناطق محروم محکوم شد.

وی ادامه داد: این قاضی خوش فکر در رای دیگری متهم را به جای ۲ سال حبس به تهیه ۵۰ بسته کاغذ A۴ جهت استفاده در مدارس محروم این حوزه محکوم کرد و در رای دیگری متهم را به جای ۶ ماه حبس ملزم به خرید پنج عدد توپ والیبال و پنج عدد تور والیبال جهت استفاده در مدارس دخترانه مناطق محروم محکوم کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: برابر این احکام، اجرای آنها با نظارت آموزش و پرورش انجام خواهند شد تا به دست این مدارس برسد.

عفو ۱۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب در آذربایجان غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از عفو ۱۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب استان با موافقت مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد.

عتباتی گفت: بر این اساس، ۶ نفر از این محکومان مربوط به جرایم موادمخدر بودند که به لحاظ فقدان سابقه کیفری و تنبه و اصلاح رفتار مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته و به کانون خانواده خود بازگشتند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =