به دلیل مقابله با کرونا؛

ممنوعیت فعالیت قلیان سراها، سالن های ورزشی، تالارهای عروسی و مجالس ختم در بوکان

شناسهٔ خبر: 01E1C5A9 -
علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور تالارهای عروسی و سالن های پذیرایی شهرستان بوکان تا کنون همچنان فعالیت داشته اند، تا اینکه اتاق اصناف این شهرستان از تعطیلی تالارها از روز شنبه هفته آینده تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شبکه بهداشت در نامه ایی به فرمانداری این شهرستان پیشنهاد تعطیلی تالارهای عروسی، سالن ها ورزشی، قلیان سرا ها، مهد کودک ها و مجالس ختم خواستار شده است تا از این طریق نسبت به پیشگیری و شیوع بیماری کرونا اقدامات لازم انجام شود.

دکتر محمد عباسی تاکید کرد: ضروری است تا تالارهای عروسی و سایر امکان پر تجمع جهت بیشگیری از کرونا ویروس تعطیل شوند تا در صورت فروکش کردن این بیماری تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

مدیر شبکه بهداشت درمان گفت: در اماکن پر تجمع ریسک ابتلا به این بیماری بالا می رود و لازم است که تمامی سطوح این اماکن نیز ضد عفونی شوند.

امروز نیز سعدون احمدپوری رئیس اتاق اصناف بوکان  اظهار کرد: براساس توافقات صورت گرفته، تالارهای عروسی و سالن های پذیرایی بوکان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، از روز شنبه هفته آینده تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند.

او افزود: امروز تا آخر وقت روز جمعه هفته جاری، تعداد سه مراسم عروسی در تالارهای بوکان برگزار می شود که بنابر درخواست مالکان تالار و صاحبان مراسم و همچنین موافقت فرمانداری بوکان، برگزاری آن ها لغو نشد و با رعایت دقیق موارد بهداشتی برگزار می شوند.

احمدپوری گفت: تالارها و سالن ها نباید جریمه‌ای برای لغو یا جابجایی مراسم از متقاضیان دریافت کنند و در صورت دریافت، این اقدام، تخلف محسوب می‌ شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =