ضرورت توجه به کیفیت مصالح در طرح‌های عمرانی

شناسهٔ خبر: 020A0C41 -
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر لزوم توجه به کیفیت مصالح ساختمانی در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش هاناخبر ،

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه هیئت چهار نفره و شورای هماهنگی سازمان نظام مهندسی استان کردستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی استان در سنندج، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ملزم به نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و ساز‌ها است.

او خاطرنشان کرد: رعایت قوانین مناسب‌سازی برای معلولین و سالمندان در هنگام اجرای طرح‌های دولتی و بخش خصوصی باید از سوی نظام مهندسی به دقت مورد توجه قرار گیرد و با افراد خاطی بر اساس این قانون برخورد شود.

ملکی افزود: در این رابطه ایجاد رمپ‌های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند از صدور مجوز و پایانکار برای ساختمان‌هایی که قانون مناسب‌سازی را رعایت نکرده جدا خوداری کنند.

ملکی ابراز داشت: توجه به استاندارد‌های کیفیت مصالح باید به دقت از سوی مهندسین در طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان گفت: برای افزایش طول عمر مفید ساخت و ساز‌ها مالکین و مهندسین طرح‌ها باید از مصرف مصالح فاقد استاندارد خودداری کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =