رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی کشور در سنندج برگزار می شود

شناسهٔ خبر: 02402C6F -
مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور تحت عنوان ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور استان های سراسر کشور در سنندج برگزار می شود.

به گزارش هاناخبر ،

مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور از روز ۲۷ آذرماه به مدت پنج روز تحت عنوان جام ۵۴۰۰ شهید کردستان با حضور استان های سراسر ایران در شهرستان سنندج برگزار می شود.

 ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها از روز ۲۶ آذرماه با ورود به شهر سنندج از سوی مسئولان برگزار کننده پذیرش خواهند شد.

مسابقات در رده سنی زیر ۲۱ سال از صبح روز ۲۷ آذرماه آغاز می شود و شرکت کنندگان به مدت دو روز با انجام دیدارهای فشرده به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین رقابت های بخش بزرگسالان از روز ۲۸ آذرماه شروع خواهد شد که تا روز یکم دی ماه با حضور مدعیان و پینگ پنگ بازان مطرح کشور پیکار می کنند.

بازیکنان شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در گروه های سه یا چهار نفری به صورت مجزا قرعه کشی و بر اساس آخرین رنکینگ ملی بزرگسالان انجام می شود که در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا خواهد کرد.

مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور تحت عنوان جام ۵۴۰۰ شهید کردستان طی روزهای ۲۷ آذرماه تا یکم دی در سالن ورزشی کمیته امداد امام(ره) واقع در شهرک قار سنندج برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =