چالدران، میزبان برترین والیبالیست های نوجوان کشور

شناسهٔ خبر: 02637A71 -
با هدف آماده سازی والیبالیست های نوجوان تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های آسیایی، آذربایجان غربی میزبان نهمین مرحله از تمرینات آماده سازی این تیم است.

به گزارش هاناخبر ، این اردوی 3 روزه با هدف آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور برای چالدران، میزبان برترین والیبالیست های نوجوان کشورحضور در رقابت های قهرمانی آسیا در شهرستان چالدران برگزار می شود.

وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور گفت: این هشتمین مرحله از آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور است که در این مرحله میهمان آذربایجان غربی هستیم، اردو 17 روزه است که از ارومیه آغاز شده و به سبب وجود امکانات تمرینی و رفاهی خوب در چالدران ادامه دارد.

نهمین مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور بعد از استان آذربایجان غربی در استان گلستان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور  همچنین گفت: در حال حاضر 16 نفر بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور هستند که شرایط و آمادگی بسیار مطلوبی دارند.

احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان چالدران گفت: این اداره با همکاری هیئت والیبال و باشگاه ورزشی آیدانه، تمامی امکانات خود را در اختیار این تیم قرار داده است و این حضور فرصت بسیار خوبی برای تقویت بنیه های ورزشی والیبالیست های جوان استان و چالدران است.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا 24 تا 31 مردادماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =