لزوم برخورد بازدارنده با نانوایی متخلف/جریمه 3 نانوایی متخلف در دیواندره

شناسهٔ خبر: 029F976B -
سرپرست فرمانداری دیواندره در جریان بازدید از خبازیهای سطح شهر دیواندره بر لزوم برخورد بازدارنده با نانوایی های متخلف تاکید کرد.

به گزارش هاناخبر، سیدطاهر حسینی صبح امروز در جریان بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر دیواندره اظهار داشت: در این بازدید وضعیت نانوایی‌ها از نظر تامین آرد، پخت نان و رعایت موازین بهداشتی بررسی شد.
حسینی ضمن تقدیر از نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی و قانونی را رعایت کردند، اظهار داشت: بازدید از روند فعالیت نانوایی‌ها به صورت مستمر انجام و نمایشی نخواهد بود و با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌شود.
فرماندار دیواندره با بیان اینکه در زمینه سلامت و امنیت غذایی مردم جدی هستیم، تصریح کرد: هیچگونه مشکل یا کمبودی در تخصیص آرد به نانوایی ها وجود ندارد و با تخلف‌هایی همچون کم‌فروشی، عدم رعایت مسائل بهداشتی و فروش با قیمت آزاد، به جد برخورد قانونی می‌شود.
وی با تاکید بر نظارت خبازیهای سطح شهر توسط دستگاه¬های متولی، افزود: دستگاه های مرتبط در برخورد با واحدهای متخلف به طور جد پای کار باشند، چراکه ما در قبال تامین امنیت، سلامت و معیشت مردم مسئول و پاسخگو هستیم.
سیدطاهر حسینی در ادامه، آموزش صحیح پخت نان، جریمه نانوایی های متخلف و تشویق نانوایی های وظیفه شناس، بررسی کارت سلامت و استفاده از روپوش و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.
سرپرست فرمانداری دیواندره از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف احتمالی در نانوایی ها، به شماره 124 گزارش دهند تا رسیدگی به این تخلفات در حداقل زمان ممکن صورت گیرد.
در این بازدید که مدیر جهادکشاورزی و رئیس صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند، 3 واحد نانوایی به دلیل عدم پخت مناسب، عرضه نان بی‌کیفیت، عدم رعایت مسایل بهداشتی و کسری وزن چانه‌ها تصمیمات قانونی اتخاذ شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =