کتاب «فقر و مهاجرت با تغییر اقلیم و تخریب سرزمین» در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید

شناسهٔ خبر: 02BC9D68 -
کتاب «فقر و مهاجرت با تغییر اقلیم و تخریب سرزمین» تالیف دکتر اصغر فرج اللهی و دکترسید عبدالحسین آرامی در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.

به گزارش هاناخبر ، کتاب فقر و مهاجرت با تغییر اقلیم و تخریب سرزمین به عنوان یک اثر جدید و کاربردی در تلاش برای نشان دادن اثرات تعییر اقلیم و تخریب سرزمین بر مهاجرت اجباری افراد و فقر اقتصادی مردم و روابط و کنش ­های آن­ها است.

در نهایت نیز مدیریت پایدار سرزمین با تاکید بر تسکین اثرات تغییر اقلیم و سازگاری با آن را با ذکر نمونه­ هایی موفق در دنیا به تصویر می­ کشد.

مطالب این کتاب می‌تواند برای کارشناسان، دانشجویان، مدیران و متخصصان در سازمان‌های تحقیقاتی، آموزشی و اجرایی مؤثر و مفید واقع شود.

اهمیت این موضوع مهم جهانی و نقش آن برای زندگی نسل ­های آتی در این کتاب نشان داده شده و سعی شده است درک وسیعی از این موضوع و اهمیت آن برای مخاطبین ایجاد شود. امید است که مطالب این کتاب چشم­ انداز روشنی به منظور حفاظت از سرمایه­ های طبیعی برای نسل ­های آتی فراهم کرده باشد.

کتاب «فقر و مهاجرت با تغییر اقلیم و تخریب سرزمین» در ۲۲۰  صفحه در قطع رقعی و با قیمت ۶۰ هزار تومان در تیر ماه ۱۴۰۱ توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس ۳۳۲۸۷۵۱۷-۰۸۷ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =