سینا مهدوی: از پرسپولیس قائمشهر شروع کردم؛ امیدوارم بتوانم به تیم اصلی برسم

خط دفاع چپ پرسپولیس بیمه می شود؟

شناسهٔ خبر: 02FA58FC -
مدافع چپ پای تیم امید پرسپولیس گفت: من در مدرسه فوتبالی به نام علی پروین بودم که به پرسپولیس قائمشهر رفتم. در واقع فوتبال را به طور جدی در پرسپولیس شروع کردم تا اینکه به تیم جوانان آمدم. حالا هم من و چند تن از بچه‌ها امیدواریم بتوانیم آخر این فصل خودمان را به تیم اصلی برسانیم.

به گزارش هاناخبر ، سینا مهدوی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:  در ابتدای فصل شروع خوبی نداشتیم. یک مقدار بدشانس هم بودیم و تا حدی هم کم لطفی داوران بود. البته خود ما هم تغییراتی داشتیم و باید هماهنگ می‌شدیم ولی حالا چهار هفته پیاپی است که به پیروزی رسیده‌ایم و خودمان را برای دربی آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنها خوب هستند ولی ما بهتر هستیم. روحیه بچه‌ها هم خیلی بالاست و برای این بازی و مسابقه‌های بعدی انگیزه زیادی داریم. یکی از عوامل افزایش انگیزه در تیم ما هم اتفاقی است که برای مهدی عبدی روی داد. اگر شرایط بهتری حاکم شود، حتما می‌توانیم کمک بیشتری به تیم اصلی کنیم. وقتی در جوانان بودم، سابقه گلزنی در دربی را داشتم. همان روز یک پاس گل هم به ارسلان آزادی دادم. تلاش می‌کنیم این بار هم بازی خوبی را انجام بدهیم.

مهدوی درباره شرایط سنی خود و نحوه پیوستنش به پرسپولیس خاطرنشان کرد: متولد ۱۳ مرداد سال ۷۸ هستم. آخرین سال امیدها هستم. ۵، ۶ نفر هستیم که در تیم امید این شرایط را داریم و طبیعی است که همه تلاش می‌کنیم خودمان را به تیم ملی اصلی برسانیم. من هم مثل عبدی از پرسپولیس قائمشهر آمدم. ابتدا در مدرسه فوتبالی به نام علی پروین در قائمشهر بودم ولی بعد از یک سال به پرسپولیس قائمشهر رفتم. در واقع باید بگویم فوتبال خودم را به شکل جدی از این تیم شروع کردم. سه سال قبل بود که یک بازی دوستانه با جوانان پرسپولیس داشتیم. من هم یک گل زدم. آقایان منوچهر عبدا…‌نژاد سرمربی جوانان و جمشید شاه محمدی سرمربی امیدهای پرسپولیس از عملکرد من خوششان آمد و اینطور بود که به پرسپولیس آمدم. سال اول جوانان بودم ولی در همان سال برای امیدها هم بازی کردم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =