رفع ضعف نویسندگی جشنواره مرصاد

شناسهٔ خبر: 031F47DF -
بازیگر سینمای ایران در حاشیه جشنواره مرصاد گفت : جشنواره مرصاد مثل همه جشنواره‌های دیگر مفید و عالی بود.

به گزارش هاناخبر ،

کریم اکبری مبارکه بازیگر سینمای ایران در حاشیه جشنواره مرصاد گفت : جشنواره مرصاد مثل همه جشنواره‌های دیگر مفید و عالی بود و وجه تمایز خاصی نسبت به جشنواره‌های دیگر نداشته است .

او گفت :این جشنواره جایی بود که گروه‌های مختلف می‌آیند و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهد، اما بحث این است یک جشنواره در فقر برگزار می‌شوند و جشنواره دیگر در نعمت برگزار می‌شود

مبارکه گفت: جشنواره که در فقر است بیشتر باید دست و پا بزنند و یاری دیگران را می‌طلبد، اما مقصود و هدف همه یکی است، جشنواره که ما دیدیم خیلی خوب بود و خیلی بچه‌ها زحمت کشیدند و هیچ جشنواره‌ای نیست که ما بگوییم نقص ندارد

بازیگر سینمای ایران افزود: حتی خود من وقتی در برنامه فرهنگی شرکت می‌کنم و نقدی انجام می‌دهم گاهی با مشکل همراه هستم.

مبارکه گفت: نمایش‌های دیدیم که متعلق به این مکان نیست، اما خیلی واقعی این نمایش و جشنواره را به نمایش گذاشت خیلی خوب و زیبا به نمایش در آمد، سطح اجرا‌ها خیلی خوب بود.

او با بیان اینکه چهل سال پیش که در ایلام داوری کردم، گفت: ولی امروز با کار خوبی که از ایلام در جشنواره دیدم از ۱ به ۱۰۰ رسیده‌ایم.

مبارکه گفت: آینده جشنواره ما این است، ضعف جشنواره نویسندگی است و به اعتقاد من قبل از این جشنواره با یک جشنواره نمایشنامه نویسی و طرح خیابانی و طرح‌ها نمایشنامه‌های خوب انتخاب و معرفی شوند و آنگاه با این جشن ملی برگزار شود .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =