نخستین نمایشگاه «اتوشو» شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد

شناسهٔ خبر: 03AED89F -
نمایشگاه خودروهای کلاسیک و دارای امکانات رفاهی_تفریحی برای اولین بار با مشارکت ۱۹۰ خودرو آپشن دار استان های شمالغربی کشور در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ،

این نمایشگاه با مشارکت منطقه آزاد ارس، هیات موتور سواری و اتومبیل رانی و مجموعه نمایشگاه بین المللی تبریز از هشتم تا نهم آذرماه سال جاری برگزار شد.
مراسم اختتامیه این نمایشگاه شامگاه روز جمعه در حالی برگزار شد که با استقبال شهروندان تبریزی روبرو بود.
مسول برگزاری نخستین نمایشگاه "اتوشو" شمالغرب کشور با اشاره به اهمیت ادامه برگزاری نمایشگاه های مشابه گفت: ضرورت دارد بستر نمایش خودروهای آپشن دار و دارای امکانات تفریحی در نمایشگاه های کشوری و بین المللی نیز فراهم شود.
حبیب سید جباری افزود: استقبال شهروندان تبریز از این نمایشگاه نشان گر این است که علاقمندان خودروهای آپشن دار می توانند با ایجاد فضای نمایشی، یک جاذبه گردشگری دیگر برای مهمانان داخلی و خارجی معرفی کنند.
وی خاطر نشان کرد: نمایش این نوع خودروها به صورت خودجوش و تک موردی نمی تواند انتظار علاقمندان را برآورده کند بر همین اساس قصد داریم با هماهنگی نیروی انتظامی و مسولان مربوطه نمایش های خیابانی را نیز مدیریت کنیم.
وی با بیان اهمیت فرهنگ سازی و تنویر افکارعمومی نسبت به حضور تک موردی این نوع خودروها، تصریح کرد: متاسفانه برخی نمایش های خیابانی را نوعی هنجار شکنی تلقی می کنند در حالی که می توان ایجاد فضای ورزشی و تفریحی را از ظرفیت های مثبت آن دانست.
سید جباری متذکر شد: در این نمایشگاه سیستم های پنوماتیک، صوتی، قابلیت دیتیلینگ، خودرو های اسپورت ملی و کلاسیک لوکس به نمایش گذاشته شدند.
مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه "اتوشو" شمالغرب کشور همچنین از برگزاری مسابقات خودروهای مجهز به سیستم های پنوماتیک، صوتی و قابلیت دیتیلینگ در آینده خبر داد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =