سامره: یک هفته طلایی را از دست دادیم/ استقلال نیاز به حمایت و توجه دارد

شناسهٔ خبر: 03BEB5E2 -
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: یک هفته طلایی را از دست دادیم اما امیدواریم با شناختی که علی خطیر از استقلال دارد این زمان جبران شده و استقلال آماده حضور در لیگ برتر شود.

به گزارش هاناخبر ، علی سامره در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با اشاره به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شرایطی که برای باشگاه به وجود آمد یک هفته طلایی را از دست دادیم اما علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید آبی‌های پایتخت شناخت خوبی از این تیم و باشگاه دارد و امیدواریم این زمان به خوبی جبران و مدیریت شود.

وی ادامه داد: تنها خواهش و درخواستی که الان داریم، به بحث حمایتی باز می‌گردد چرا که باید تیم را برای فصل جاری آماده کنیم. ما مدیون و بدهکار این مردم و هواداران هستیم و امیدواریم این تغییر و تحولات دیر و بدموقع که گریبان استقلال را گرفته است، در ادامه راه مشکلی ایجاد نکند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال یادآور شد: دغدغه بازیکنان و کادر فنی را به اطلاع خطیر رساندم. بازیکنان تنها ۴۰ تا ۵۰درصد پرداختی داشته‌اند و باید بحث تمدید بازیکنان و جذب نفرات جدید هم مدنظر باشد. در اولین فرصت که امشب یا فردا خواهد بود بین جواد نکونام(سرمربی استقلال) و خطیر نشستی برگزار می‌شود تا این مباحث مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =