به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری سراب با اعتبار ۱۴۰۰میلیارد ریال

پارک بهاران و چندین پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری سراب با اعتبار ۱۴۰۰میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ، مهندس علیپورآزاد شهردار سراب درآیین افتتاح پارک بهاران گفت: اجرای پروژه های مختلف در جهت افزایش نشاط اجتماعی در نقاط  مختلف شهر در حال اجرا  می باشد که از جمله آنها می توان به پروژه ی پارک ساحلی تاجیار، پارک دانش در محله لاله قبا، پارک پشت مدرسه شهید قاضی، پارک ورزشی تفریحی محله پاسداران و اجرای پروژه ی پیاده راه سلامت اشاره کرد.
شهردار سراب در ادامه از آغاز اجرای مطالعات احداث پل در امتداد خیابان خرمشهر به صورت کابلی و امتداد کمربندی جنوبی خبر داد که احداث این پل ها می تواند نقش بسزایی در توسعه شهر داشته باشد.
علیپورازادبا بیان اینکه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث سیاست های اقتصاد مقاومتی،  با استفاده از امکانات موجود و تلاش شبانه روزی، توانستیم  آسفالت مورد نیاز معابر را با کیفیت بسیار عالی تولید کرده و بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر را آسفالت ریزی کنیم، که از جمله آنها می توان به اجرای روکش آسفالت خیابان سبلان، معلم، امام خمینی، گلها اشاره کرد، که اجرای این حجم از پروژه در سایه ی حمایت های مسئولین شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری امکان پذیر است.
شهردار سراب درادامه سخنان خود به سنگ فرش ۲۵۰۰۰ مترمربع از  معابر سطح شهر با استفاده از مصالح با کیفیت و متناسب با آب هوای منطقه اشاره و از ادامه اجرای این طرح ها در پیاده رو خیابان شهید مطهری جنوبی خبر داد.
شهردار سراب در ادامه به خرید و اضافه شدن ماشین آلات عمرانی و خدمات با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از طریق منابع داخلی شهرداری اشاره کرد  و گفت بخشی از این ماشین آلات به ناوگان خدمات موتوری شهرداری سراب اضافه و بخشی دیگر به زودی اضافه خواهند شد.
وی در پایان ازاجرای ۱۱هزار متر طول کانال هدایت آب های سطحی، عملیات لایروبی رودخانه تاجیار و مخلوط ریزی کوچه ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، احداث سرویس های بهداشتی جدید، اجرای ده کیلومتر پروژه ی آبیاری قطره ای، احداث گلخانه به متراژ ۴۰۰ مترمربع، اجرای چندین پروژه ی نورپردازی و مرتبط با مبلمان شهری جز اقداماتی بود که شهردار سراب از اجرای آن ها در دو سال اخیر خبر داد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =