ضرورت ابتکار و نوآوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی

شناسهٔ خبر: 03CD0ED6 -
استاندار کردستان بر ضرورت توجه به ابتکار و نو آوری در طراحی برنامه‌های فرهنگی در راستای اثرگذاری بیشتر تأکید کرد.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا، امروز دوشنبه (۷ آذرماه)در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به مدیران آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی تأکید کرد که در طراحی برنامه های فرهنگی ابتکار و نوآوری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، چرا که نسل جدید با گذشته کاملاً متفاوت است و اگر موضوعی را بتوان برای آنان به روش درست و اثرگذار نهادینه کرد برای همیشه پذیرفتنی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به کمبود اعتبارات و ضرورت  استفاده درست و حداکثری از  امکانات تأکید کرد و افزود: بعضی از برنامه‌ها و مناسبت‌ها نظیر راهیان نور دانش آموزی و اقامه نماز برنامه‌های ثابت هستند که  باید اعتبارات مربوط به آنها سالانه از سوی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

استاندار کردستان گفت: اعتبارات و درآمدهای استانی محدود است و به دلیل موانع قانونی امکان جابجایی اعتبارات برای این برنامه‌ها دشوار است، بر همین اساس باید مسئله به صورت کلی و ریشه‌ای حل و فصل شود.

وی، همچنین بر برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به سبب اهمیت موضوع باید به صورت مرتب و منظم باشد و هرگونه کوتاهی در این رابطه غیر قابل قبول است. 

زارعی کوشا، در پایان از تلاش‌های انجام شده برای انسداد مبادی بی‌سوادی نیز تقدیر کرد و یادآور شد: با تلاش های انجام شده جایگاه استان کردستان بالاتر از میانگین کشوری در بستن مبادی بی‌سوادی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =