برق روستاهای مریوان وصل شد

شناسهٔ خبر: 03E776EF -
مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: با تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی توزیع برق شهرستان مریوان، برق روستاهای بخش سرشیو مریوان پس از بارش سنگین برف و باران و رانش زمین به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش هاناخبر ، عبداله آذری، امروز با اشاره به آسیب گسترده شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان در اثر بارش سنگین برف و باران و رانش زمین طی دو روز گذشته، اظهار کرد: به علت بارش شدید برف و باران شبکه برق چندین روستا دچار آسیب جدی و اختلال شده بود که با اعزام شش اکیپ عملیاتی و نیروهای اجرایی، به طول سه کیلومتر خط فشار متوسط اصلاح و به شبکه سراسری برق وصل شد.

وی، با تاکید بر اینکه شبکه برق شهرستان مریوان، اکنون کاملاً پایدار است و مشکلی در تأمین برق هموطنان وجود ندارد، ادامه داد: عملیات برقدار کردن پنج روستایی که دچار اختلال و خاموشی شده بود به اتمام رسید و برق همه مشترکان بخش روستایی در کمترین زمان ممکن تامین شد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان عنوان کرد: عوامل اجرایی و واحدهای عملیات و اتفاقات روستایی برق شهرستان مریوان تمامی تجهیزات و امکانات لازم را برای برقدار کردن روستاهای این شهرستان به جهت تسریع در رفع خاموشی ها به کار گرفتند.

وی تصریح کرد: طی عملیات برقدار کردن روستاهای آسیب دیده، خاموشی روستاهای کانی تمرخان، توراخ تپه و قمچیان با تلاش و همت جمعی از طریق احداث شبکه و اتصال به شبکه سراسری رفع و روستای گوگجه به وسیله دیزل ژنراتور به شبکه برق سراسری متصل شد.

لازم به ذکر است روند تعمیرات و اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در شهرستان های سقز و دیواندره همچنان در قالب بیش از ۶۰ اکیپ عملیاتی ادامه دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =