2 معلم کردستانی رتبه اول جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور را کسب کردند

شناسهٔ خبر: 040D5254 -
در اختتامیه نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس که با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، 2 نفر از معلمان کردستان به عنوان رتبه اول کشوری جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش هاناخبر ،در این مراسم از «صایر منصوری» معلم آموزش و پرورش شهرستان دهگلان و همچنین «حکیم رحیم زاده» معلم آموزش و پرورش شهرستان بانه به عنوان پژوهشگر برتر و رتبه اول نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس در حیطه مشارکت والدین با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است در این جشنواره اثر ارسالی صابر منصوری با همکاری محمد محمدی و فرشاد محمدی با عنوان فراهم سازی شرایط ادامه تحصیل دختران بازمانده از تحصیل و دانش آموزان دختر ششم ابتدایی با مشارکت والدین و جامعه محلی روستای قره بلاغ پنجه از توابع شهرستان دهگلان و همچنین اثر ارسالی حکیم رحیم زاده با همکاری رحیم نادری و مصطفی سلیمی با عنوان یک روز با اولیا با شعار اولیاء و مربیان، مدرسه با نشاط از شهرستان بانه بر اساس نظر هیات داوران، رتبه اول کشوری جشنواره در حیطه مشارکت والدین را کسب و لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش، توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به آنان اهدا شد.

در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس، در مجموع از 20 استان، تعداد 2  هزار و 210 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفته و در نهایت 45 اثر به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند که 2 اثر آن مربوط به استان کردستان بود و در نهایت موفق شدند رتبه اول جشنواره را کسب کنند.

برنامه ریزی و مدیریت، فرایند آموزشی، فعالیت های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، فضا و تجهیزات، امور ویژه، آموزش و تحقق حقوق شهروندی (خاص دوره دوم متوسطه) هشت حیطه ای بود که شرکت کنندگان آثار خود را در آن حیطه ها ارائه کرده بودند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =