افزایش سهمیه بیمه زنان سرپرست خانوار کمیته امداد خراسان شمالی

شناسهٔ خبر: 04198373 -
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش سهمیه بیمه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

مجید الهی راد گفت: به تازگی سقف تعداد نفرات زنان سرپرست خانوار در پوشش بیمه تامین اجتماعی افزایش یافته است.

او گفت: به زودی ۴۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد شامل زنان مطلقه و فوت سرپرست تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

الهی راد گفت: به این ترتیب این زنان پس از واریز هزینه بیمه تامین اجتماعی به مدت ۱۰سال از سوی کمیته امداد، بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمیته امداد ماهانه در ازای هر یک از این افراد بیش از ۳۵۰ هزار تومان حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند؛ بیمه‌شدگان کمیته امداد از تمام ظرفیت‌های تأمین اجتماعی ناشی از فوت، بازنشستگی و ازکارافتادگی برخوردار می‌شوند.

او گفت: هم‌اکنون ۸۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۲۱۵ مجری طرح‌های اشتغال این نهاد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

الهی راد گفت: زنان خانوارشهری ۴۷ تا ۴۹ سال می‌توانند تحت حمایت این بیمه قرار بگیرند و این افراد پس از ۱۰ سال سابقه بیمه، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۵۵۰ مددجوی این نهاد حقوق بگیر تامین اجتماعی شده اند؛ مبالغ حق بیمه این افراد تماما توسط کمیته امداد به تامین اجتماعی پرداخت شده است و این افراد اکنون از مزایای مستمری ماهانه برخوردار هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =