فرماندار شهرستان چایپاره:

ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دستگاه های اجرایی به فرماندار شهرستان چایپاره

فرماندار شهرستان چایپاره گفت: ارائه گزارش از عملکرد و خدمات ادارات و نهادها به مردم ، در دستور کار روساء و مدیران قرار گیرد .

به گزارش هاناخبر ، در راستای اهداف عالی دولت مردمی ، دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی از خدمات ادارات و نهادهای دولتی و عمومی شهرستان ، پیش از ظهر امروز یکشنبه نهم مهر ۱۴۰۲ شیدایی رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه خوی با حضور در دفتر سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره ، ضمن دیدار به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

 

بنا بر این گزارش ، اهم موضوعات عملکرد شش ماهه و شاخص های مطرح شده توسط رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شرح زیر می باشد:

 

گزارش عملکرد جایگاه های سوخت

آمار فرآورده های نفتی تحویلی به شهروندان

توزیع مواد سوختی (بنزین ، گازوئیل ، نفت سفید و ...)

برنامه شرکت برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی به ویژه در روستای بابل آباد

در ادامه مقام عالی شهرستان ضمن تشکر از تلاش های رئیس و کارکنان این شرکت ، خواستار افزایش بازرسی های از جایگاه های سوخت ، شارژ سوخت تعدادی از اهالی روستای بابل آباد که به دلایلی امکان گازکشی ندارند ، شد و بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد از سوی ادارات و نهادها تأکید کرد و این مطالبات را جزء درخواست های مهم و به حق عموم مردم دانست .

وی گفت : اطلاع رسانی درست و شفاف موجب همراهی مردم و باعث جلب اعتماد عمومی خواهد شد و همچنین نتایج این فعالیت ها در جهت ارزیابی عملکرد دستگاه های ذیربط و مدیران آنها موثر خواهد بود .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =