پرداخت ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مناطق زلزله زده قطور

شناسهٔ خبر: 047A7208 -
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت ۷۰ میلیارد تومان کمک های بلاعوض به مناطق زلزله زده بخش قطور خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

آیدین رحمانی در جلسه آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار کرد: ۱۲۰۰ واحد مسکونی نوع اول، تاکنون به بهره برداری رسیده است و تا پایان این ماه ۴۰۰ واحد دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد و افزود: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است و این میزان تماما پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید نمود و افزود: تا ۱۰ روز آینده برای تسریع در روند بازسازی ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به این مناطق اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه روند احداث و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده را خوب ارزیابی نمود و افزود:  در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین روند احداث واحدهای مسکونی با سرعت ادامه دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =