معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

۱۵۰۰ خیر نیک‌اندیش برای کمک‌های مردمی و صلح یار در کشور وجود دارد

شناسهٔ خبر: 04C091B2 -
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ خیرنیک اندیش در حوزه کمک‌های مردمی برای حل اختلافات و صلح یاران در کشور وجود دارد

به گزارش هاناخبر ، مهدی رمضانی یکشنبه شب در مراسم آزادی زندانیان محکوم به قصاص نفس و آئین تجلیل از خیرین و نیک اندیشان استان کردستان که در استانداری با حضور خیرین کشوری و استانی و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خیرین استان در راستای رفع مشکلات زندانیان نیازمند و توجه به خانواده آنان، بسیار بزرگ و ارزشمند است.

 

وی با قدردانی از حضور خیران در این مراسم معنوی و ارزشمند افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عملی بسیار خداپسندانه و مستلزم فرهنگ سازی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: امیدواریم تا جایی که امکان دارد هیچکس بی‌دلیل زندانی نشود و در زندان نماند، و این گفتمان ناخوشایند در گفتار هیچ انسانی بیان نشود.

 

رمضانی از حضور یک‌هزار و ۵۰۰ خیرنیک اندیش در حوزه کمک‌های مردمی برای حل اختلافات و صلح یاران در کشور خبر داد و گفت: این خیران انسان‌دوستانه و نوع‌دوستانه از ارجاع برخی مسائل مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی جلوگیری می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آزاد سازی ۷ زندانی جرایم غیر عمد در این مراسم و نیز در ادوار گذشته نشان از افتخارآفرینی خیرین کردستانی است، خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در تعریف کردستان به عنوان استان فرهنگی، مشارکت خیرین نیک‌اندیش نیز پشتوانه و سند این فرمایش رهبری است و این اقدامات خداپسندانه مایه مباهات است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خیرین را با صفت سخاوتمندی و محسنین توصیف کرد و گفت: امید است سراسر عالم از حضور گسترده خیرین ایده پرداز منور شود.

 

رمضانی یادآور شد: اگر هر کردستانی ماهی ۱,۰۰۰ تومان برای امر خیر آزادسازی زندانیان به ستاد دیه پرداخت نماید با توجه به اینکه مبلغ زیادی هم در محاسبات مالی نیست، اما با همین مقدار می‌توان انسان‌های زیادی را از بند و اسارت در زندان نجات داد.

 

گفتنی است؛ این مراسم معنوی با همکاری تولیت موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری برگزار شد و از خیرینی که در این امر انسان‌دوستانه مشارکت داشتند با اهدای لوح زرین، تقدیر شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =