افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی اداره‌کل میراث فرهنگی کردستان

شناسهٔ خبر: 04C9D4CF -
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی این اداره‌کل در سال 1400 نسبت به سال 1399 خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

، یعقوب گویلیان در مراسم تجلیل از بسیجیان، آزادگان و ایثارگران اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان اعتبارات بخش عمرانی اداره‌کل 300 درصد و اعتبارات جاری نیز حدود 67 درصد نسبت سال قبل افزایش داده شد که نوید بخش آینده‌ای بهتر برای بخش‌های اداری این اداره‌کل است.

وی کارکنان ایثارگر و بسیجی را نعمتی بزرگ برای اداره‌کل عنوان کرد و اظهار کرد: در حوزه‌های مختلفی از جمله پژوهش، تحقیقات، احیاء و مرمت آثار تاریخی و امور رفاهی کارکنان طی سالیان متمادی با توجه به کمبود اعتبارات همواره با مشکل جدی روبرو بودیم که با این افزایش اعتبارات در آینده می‌توان اقدام‌های موثرتر و بهتری در تمامی حوزه به ویژه رفاه و آسایش کارکنان انجام داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: در این برهه از زمان که سالم و تندرست در کنار هم هستیم باید قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم و در راستای عمران و آبادانی استان و رفاه و آسایش پرسنل خدوم و تلاشگر اداره کل تلاش کنیم.

گویلیان به لزوم برنامه‌ریزی برای تجلیل از تمامی پرسنل اداره‌کل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: خداوند را شاکریم که کارکنانی در این اداره‌کل هستند جزء پاک‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند و در این میان ایثارگران، بسیجان و آزادگان عزیز جایگاه خود را دارند و برگزاری این مراسم نیز برای جبران بخشی از تلاش‌ها و دلسوزی های این بزرگوران است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =