سرپرست فرماندهی مرزبانی استان خبرداد

کشف ۱۵۶ کیلوگرم هروئین در مرزهای آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 050EA35F -
سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط مرزداران این استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ فردین پیری در نشستی با خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق و انسداد نوار مرزی، مزرداران هنگ سلماس با اجرای گشت و کمین هدفمند با استفاده از دستگاه های اپتیکی و الکترونیکی توانستند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را حین خروج از نوار مرزی کشف کنند.

وی در خصوص جزئیات کشف این میران مواد مخدر افزود: مرزداران در حین پایش نوار مرزی متوجه خروج ۴ نفر حامل بار قاچاق در ارتفاعات شده و نسبت به دستگیری آنان مبادرت کردند.

سرهنگ پیری تصریح کرد: قاچاقچیان با دیدن سرعت عمل مرزبانان فرار را بر قرار ترجیح داده و با استفاده از صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند که در بررسی از محل مقدار ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین مرزداران مرزبانی استان در حین گشت زنی در نوار مرزی متوجه بسته ای مشکوک در کانال موانع مرزی شده و در بررسی بیشتر مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ پیری در ادامه گفت: مرزداران هنگ ارومیه نیز در حین پاسداری و انسداد نوار مرزی با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در عملیاتی موفقیت آمیز توانستند مقدار ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک رأس دواب بدون راکب را کشف و مهار کنند.

وی ادامه داد: هرگز اجازه نمی دهیم سوداگران به اهداف شوم خود برسند و جوانان پاک جامعه را به گرداب مواد مخدر گرفتار کنند چرا که مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با نثار خون صدها شهید در این راه مبارزه کرده و خواهد کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =