بیش از هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال طرح اشتغالزا در گیلانغرب تصویب شد

شناسهٔ خبر: 05337DF4 -
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گیلانغرب گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ طرح با ۲۹۷ نفر اشتغالزایی در کارگروه اشتغال این شهرستان با یک هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تصویب شده است.

به گزارش هاناخبر ، «شیدا نوربخش» عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلانغرب در فرمانداری، افزود: همچنین از تعهد ثبت شده سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری که یک هزار و ۶۶۶ نفر شغل است یک هزار و ۷۲۷ نفر معادل ۱۰۴ درصد محقق شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری امروز گیلانغرب ۱۲ طرح اشتغالزا با ۱۵۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در بخش های پرواربندی گوسفندی پیش داشتی و احداث جایگاه دام، پرورش ماهی سرآبی، تولیدی فرفورژه، تولید قطعات بتونی، بلوک زنی، شیرینی و تولید کیک، خیاطی روکش مبل، تعمیر سلاح شکاری مجاز مصوب شد که ۳۶ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گیلانغرب با بیان اینکه اولویت مهم ما در گیلانغرب حل مشکلات اشتغال است، گفت: حل مشکلات اشتغال می تواند سایر مشکلات این شهرستان را نیز مرتفع کند.

نوربخش، بر شناسایی و رصد و اشراف کامل موانع موجود بر سر راه توسعه و تقویت اشتغال پایدار توسط دستگاه های عضو کارگروه اشتغال تاکید کرد.

او از دستگاه های اجرای و بانک ها خواست تا در جهت جذب اعتبارات براساس دستورالعمل های ابلاغی در خصوص اجرای تعهدات اهتمام لازم بعمل آورند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =