پلمب ۵۰ واحد متخلف در سقز

شناسهٔ خبر: 053915B6 -
رئیس مرکز بهداشت و درمان سقز گفت: در ۲ ماه گذشته ۵۰ واحد به علت تداوم نقض شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش هاناخبر ،پروین خسروپور رئیس مرکز بهداشت و درمان سقز گفت: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سقز با ۱۸ بازرس در مراکز شهری و ۱۲ بازرس در مراکز روستایی و ۶ نفر کارشناس ستادی نسبت به اجرای فعالیت و بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه تعداد بازدید‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در آبان ۲ هزار و ۶۷۴ و در آذر نیز تاکنون یک هزار و ۷۷۸ مورد بوده است، افزود: تعداد پلمب مراکز و اماکن در آبان ماه هشت مورد و در آذر تاکنون ۴۲ مورد بوده است.

خسروپور با اشاره به اینکه تعداد مراکز و اماکن معرفی شده به مراجع قضایی در آبان ۵۵ مورد و آذر ۲۳ مورد بوده است، اضافه کرد: تعداد بازدید‌های مشترک با ادارات مختلف به خصوص اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن و نیروی انتظامی در آبان ۲۷۹ مورد و ۹۱ مورد آذر ماه تاکنون انجام شده است.

او، واحد‌های صنفی متخلفی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را قلیانسرا‌ها و آرایشگاه زنانه، اغذیه فروشی، آبمیوه فروشی و همچنین پروتئینی و فروشگاه موادغذایی اعلام کرد.

رئیس مرکز بهداشت سقز گفت: اصنافی که جزو مشاغل گروه ۳ و ۴ هستند، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سقز موظف به تعطیلی آن است و این اداره نیز نظارت بر اجرای شیوه نامه های  بهداشتی ناشی از کرونا را بر عهده دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =