معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی:

افزایش پروازهای خراسان شمالی با همکاری و کمک صنایع اجرایی شود

شناسهٔ خبر: 053D777E -
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان گفت: خراسان شمالی علاوه بر داشتن زیرساخت‌های فرودگاه‌ با مشکلات کمبود پرواز مواجه است.

به گزارش هاناخبر ، مهدی رشیدی در جلسه هم اندیشی به منظور کمک به افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با کمک صنایع خراسان شمالی که عصر یک‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: خراسان شمالی علاوه برداشتن زیرساخت‌های فرودگاه با مشکلات کمبود پرواز مواجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: تحریم‌ها و نبود هواپیما منجر به ایجاد معضل بزرگ برای استان شده و بر همین اساس باید برای حل آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه نشست‌هایی با ایرلاین‌ها انجام شده و مشوق‌هایی برای همکاری ایرلان‌ها به مانند دیگر استان‌ها باید لحاظ شود، تصریح کرد: برای این کار، نشستی با صنایع استان داشتیم که خوشبختانه تمام صنایع استان پای کار بوده و در خصوص همکاری جهت پروازهای چارتری استان اعلام آمادگی کردند.

رشیدی گفت: صنایع می‌توانند در این حوزه به صورت رأسی اقدام و تعدادی از صندلی‌ها را با نرخ بالاتر از نرخ مصوب با ایرلان‌ها به صورت چارتری قرارداد منعقد نمایند.

رشیدی خاطر نشان کرد: ظرف یک هفته در دو گروه صنعت و تجارت و کشاورزی، جلسات متقابلی با دبیری اتاق بازرگانی برگزار و طی بازه زمانی یک هفته‌ای تعیین تکلیف و قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها انجام شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =