نماینده ولی فقیه در کردستان:

مردم برای برپایی مواکب جشن امت احمد به جد پای کار آمدند

شناسهٔ خبر: 05464540 -
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم برای برپایی موکب، حضور در مواکب و اجرای برنامه‌ها به جد وارد شدند و پای کار آمدند.

به گزارش هاناخبر ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران جشن بزرگ مهمانی امت احمد اظهار کرد: دولتمردان چه در مرکز و چه در استان زحمت کشیدند برای رشد و توسعه استان که جای تقدیر دارد.

 

وی خطاب به دست‌اندرکاران جشن بزرگ مهمانی امت احمد بیان کرد: در آیه‌ای در خصوص حج در قرآن کریم آمده است که «هرکس شعائر الهی را تعظیم کند بیانگر تقوای قلبی اوست» و باید قدر خودتان را بدانید که برای نام نامی پیامبر اسلام همه شما زحمت کشیدید و این معنویت و نورانیت بدنبال دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نباید مغرور و یا منفعل شویم بلکه در راه پیامبر اکرم و ارادت به ایشان هر کاری که می‌توان باید کرد و برای کاری که می‌کنیم نباید مغرور شویم.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: مردم برای برپایی موکب، حضور در مواکب و اجرای برنامه‌ها به جد وارد شدند و پای کار آمدند.

 

وی با بیان اینکه اربعین به ما یاد داده که کارهای فاخری انجام دهیم، افزود: انسان باید با تلاش و کوشش در هر حدی چه در محلات و چه در سطح شهر بتواند برای رضای پیامبر و تقوای الهی با اجرای برنامه‌های مردمی و وحدت آفرین گام بردارد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: از دست‌اندرکاران جشن مهمانی امت احمد تقدیر و فعالیت آنها در برگزاری این جشن بزرگ را ارزشمند خواند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =