طرح هادی ۱۴ روستای شهرستان دهلران تکمیل شده است

شناسهٔ خبر: 054E9032 -
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح ۱۴ روستای این شهرستان تکمیل شده است، گفت: عملیات اجرایی طرح هادی ۱۰ روستای نیز آغاز شده است.

به گزارش هاناخبر ، "امیر حسین علی کرمی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دولت، اجرای طرح هادی در سطح ۱۰ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۱۷ میلیارد ریال شامل، اجرای جوی و جدول، شن ریزی، بیس و آسفالت معابر آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران در خصوص فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون افزود: علاوه بر ۱۰ روستای فوق عملیات اجرای طرح هادی در سطح ۱۴ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۴۵ میلیارد ریال شامل جوی و جدول – شن ریزی، بیس، آسفالت معابر و کانال بتنی انجام گرفته است.

وی تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم نامه تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۲ روستا با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و آغاز بازنگری طرح هادی ۵ روستا با اعتبار ۵ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این بنیاد عنوان کرد.

علی کرمی یادآور شد: پرداخت ۳۱۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان در طول این مدت با اعتباری بالغ بر ۵۶۱ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهلران به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۳۳ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان در این مدت نیز اشاره و تاکید کرد: پرداخت ۱۱۲ فقره تسهیلات معیشتی به مبلغ ۳۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۳۰ فقره کمک بلاعوض جهت تکمیل واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این نهاد است.

علی کرمی پرداخت ۶۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال را از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن دهلران ذکر کرد و گفت: پرداخت ۳۳ فقره کمک هزینه بیمه و نظارت مسکن روستایی به مبلغ ۱۶۵ میلیون ریال نیز انجام شده است.

وی افزود: پرداخت ۱۸ فقره بلاعوض مسکن روستایی موضوع تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان به مبلغ ۹ میلیارد ریال و توزیع ۱۸۰ تن سیمان و ۳۶ تن میله گرد به آنها از دیگر برنامه‌های اجرا شده می باشد.

علی کرمی پرداخت ۱۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث حمام به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، صدور ۳۹۴ جلد سند مالکیت اماکن روستایی، واگذاری بیش از ۱۴۱ قطعه زمین مسکونی در روستاهای سطح شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد.

شهرستان مرزی دهلران در جنوب استان ایلام قرار دارد و دارای حدود ۷۷ روستا است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =