١٢ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونا

شناسهٔ خبر: 0559F4C2 -
طبق اعلام وزارت بهداشت، از ۱۷ شهرستان استان آذربایجان غربی، پنج شهرستان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

به گزارش هاناخبر ،

در حال حاضر شهرستان های اشنویه و سردشت در جنوب و پلدشت، چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی وضعیت زرد کرونایی دارند.

ارومیه به همراه شهرهای خوی، سلماس، ماکو و شوط در شمال آذربایجان غربی و شهرهای مهاباد، نقده، تکاب، پیرانشهر، شاهین دژ، میاندوآب و بوکان در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اعلام کرد؛ استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

این کمیته همچنین تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

تاکنون نزدیک بیش از ۱۶۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و حدود چهارهزار و ۵۰۰  نفر نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =