گازرسانی به ۳۷۴ شهر و روستای ایلام در دولت تدبیر و امید

شناسهٔ خبر: 055D0E78 -
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۶۳ درصد از کل پروژه‌های اجرا شده در شرکت گاز استان ایلام از بدو تأسیس تا کنون، در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

به گزارش هاناخبر ،

عباس شمس‌اللهی» ، اظهار کرد:عملیات گازرسانی به ۷۸ درصد از کل روستاها و ۵۸ درصد از کل شهرهای گازدار استان از بدو تأسیس شرکت گاز استان تاکنون در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

 وی گفت: اجرای ۲۷۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع معادل ۵۷ درصد از کل خطوط استان و نیز نصب ۵۲۱۳۵ انشعاب گاز و جذب ۹۷۸۶۳ مشترک جدید گاز استان معادل ۵۷ درصد از کل مشترکین استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: گازرسانی به ۱۴ شهر و ۳۶۰ روستای استان و گاز دار کردن ۸ شهرک صنعتی استان و ۶۳۳ واحد صنعتی تولیدی معادل ۷۷ درصد کل صنایع گازدار استان در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدائی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود.

شمس‌اللهی با بیان اینکه احداث ۱۲ ایستگاه CNG معادل ۵۰ درصد از کل جایگاه‌های احداث شده در استان، در دولت تدبیر و امید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: این عملکرد نقش اساسی در کاهش هزینه‌های حمل و نقل ، صرفه‌جویی در اقتصاد خانواده و جامعه و کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: کسب رتبه برتر و استقرار میز خدمت ادارات استان ،کسب رتبه برتر دو بخش رضایتمندی مردم در بین شرکت های گاز استانی کشور، کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی ، کسب گواهینامه ۴ ستاره تعالی سازمانی، کسب رتبه برتر آموزش شرکت های گاز استانی کشور،کسب مقام های برتر ورزشی و فرهنگی و  استقرار سیستم‌های مدیریت (ISO) مختلف در حوزه های متفاوت از جمله موفقیت‌های شرکت گاز در مناطق مختلف است.

شمس اللهی تصریح کرد: استقرار سامانه الکترونیکی جامع ارتباط یا مشتریان، اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی در سطح استان، اجرای طرح نظر سنجی سالیانه از ذینفعان شرکت، استقرار سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و ... را از نمونه های بازر کیفی سازی و ارتقای گسترده خدمات شرکت گاز استان در جهت رضایتمندی مشترکان اعلام کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =