تحقق وعده مسئولان به کولبران پیرانشهری/بازگشایی معبر مرزی تمرچین پیرانشهر

شناسهٔ خبر: 057844C3 -
به دنبال وعده مسئولان به کولبران معترض، معبر مرزی تمرچین پیرانشهر روز یکشنبه (5 شهریورماه) بازگشایی شد.

به گزارش هاناخبر ،

خالد حسن آقایی، رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر در گفتگو با کردپرس گفت: معبر مرزی پیرانشهر که چند مدتی بود بدنبال مشکلات ترخیص کالا و با دستور مسئولان کشوری مسدود شده بود سرانجام با رایزنی های صورت گرفته و تلاش مسئولان شهرستانی و استانی صبح روز یکشنبه مجدداً بازگشایی شد.

 وی ادامه داد: اکنون معبر مرزی پیرانشهر با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی، فرمانداری پیرانشهر، نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی بازگشایی شده است و مجدداً کولبران و شاغلین معبر می توانند نسبت به فعالیت اقتصادی خود در این معبر اقدام نمایند.

حسن آقایی اظهار داشت: بدون شک فعالیت بازارچه های مرزی و معبر کولبری می تواند علی رغم وجود بعضی از مشکلات از جمله تعیین تعرفه های جدید کالا، به نفع قشر عظیمی از مردم شهرستان و بویژه کولبران عزیز باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر در ادامه سخنان خو تأکید کرد که نسبت به وجود مشکلات کولبران و بویژه تعرفه های جدید معبر با هماهنگی فرمانداری شهرستان، نماینده مردم پیرانشهر مجدداً با مسئولان مربوطه استانی و کشوری رایزنی خواهد شد تا در نهایت تصمیمی اتخاذ شود که به نفع کولبران و فعالین معبر مرزی تمرچین باشد.

معبر مرزی تمرچین پیرانشهر روز یکشنبه ( 5 شهریورماه) در حالی بازگشایی شد که همچنان مشکل تعرفه های معبر باقی است و کولبران هنوز چشم انتظار تلاش مسئولان برای کاهش تعرف های اعمال شده می باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =