فعالیت چهار مرز در آذربایجان غربی ۲۴ ساعته است

شناسهٔ خبر: 0581DB71 -
ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت پنج مرز رسمی و یک مرز غیررسمی در استان گفت: از این تعداد، فعالیت چهار مرز بازرگان، سرو و تمرچین و همچنین مرز ریلی رازی ۲۴ ساعته است.

به گزارش هاناخبر ، خالد جنگجو در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این امر در راستای توسعه صادرات و تجارت با کشورهای همسایه و همچنین تحقق دستورهای دولت سیزدهم و استاندار آذربایجان غربی در راستای بیشترین استفاده از ظرفیت مرزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین مرز پلدشت در روز ۱۶ ساعت یعنی از ۸ صبح تا ۱۲ شب فعالیت دارد و بازارچه کیله سردشت هم از ساعت ۸ تا ۱۹ فعال بوده و به بازرگانان خدمات ارائه می‌دهد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به بازدید استاندار آذربایجان غربی در اولین هفته‌ حضور در استان از مرزها و بررسی وضعیت و مشکلات این مناطق گفت: مصوبات بسیار خوبی در راستای ساماندهی مرزها در کارگروه مربوطه داشته‌ایم که بخش قابل توجهی از آنها انجام شده است.

جنگجو ادامه داد: گمرکات آذربایجان غربی در هر ساعتی آماده صادرات است و ظرفیت‌های لازم نیز در این خصوص در مرزها ایجاد شده است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات ما ایجاد محل ایکس‌ری در برخی از مرزها از جمله سِرو است که این محل باید در حداقل در سه هزار متر مربع (۱۰۰ متر در ۳۰ متر) احداث شود تا بتوانیم اقدامات لازم برای انجام ایکس ری ماشینی را انجام دهیم که در این خصوص هنوز زمین تعیین نشده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =