بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 05C1CC82 -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور در کرمانشاه به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز جاده‌ای خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : مراسم بهره‌برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح نقطه پرتصادف سیاه‌خور در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

️وی افزود: در آستانه عید نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی در سراسر کشور ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف راه‌های کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور، تصریح کرد: این تقاطع با اعتباری بیش از ۲۴۸ میلیارد ریال ساخته شده و این نقطه پرتصادف ایمن سازی شده است.

کرمی بیان کرد: احداث تقاطع زیر گذر با دهانه ۹ متر و ارتفاع ۴.۵ متر، احداث دیوار‌های حائل به طول ۳۰۰ متر، احداث رمپ‌های ورودی و خروجی به طول ۴۰۰ متر، احداث کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۱۰ متر انجام شده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی این تقاطع اقداماتی همچون احداث میدان، رفوژ میانی، جدول گذاری حاشیه راه، احداث برج روشنایی و روشنایی تقاطع، نصب هندریل فلزی و نیوجرسی، نصب علائم ایمنی و خط کشی مسیر انجام شده است .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =