فاز توسعه کارخانه بارز کردستان وارد مرحله اجرا می شود

شناسهٔ خبر: 05E5B08F -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: فاز توسعه کارخانه لاستیک بارز کردستان بزودی در جریان دومین سفر رئیس جمهور به استان وارد مرحله اجرا می شود.

به گزارش هاناخبر ، از روابط عمومی استانداری کردستان، علی نوری روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل لاستیک بارز کردستان اظهار کرد: از مدیران این واحد صنعتی انتظار می رود افزایش تولید و اشتغال را در اولویت های کاری خود قرار دهند و مجموعه استانداری هم در این راه آنچه در توان داشته باشد انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد بتوانیم در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کردستان طرح توسعه و فاز دوم لاستیک بارز وارد مرحله اجرایی شود و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مدیرعامل لاستیک بارز هم در این دیدار با ارائه شرح مختصری از تاریخچه، اهداف و وضعیت کنونی این واحد صنعتی و توضیحاتی درباره مسائل و مشکلات درگیر با آن، بیان کرد: برای اجرایی شدن طرح توسعه لاستیک بارز نیاز به کمک مسئولان ارشد استان داریم تا در راستای تسریع در صدور مجوزها و اخذ تسهیلات بانکی دستورات لازم را صادر کنند.

کاوه مفاخری ادامه داد: لاستیک بارز زمینه اشتغالزایی برای ٩٠٠ نفر از جوانان نخبه و تحصیلکرده را فراهم کرده است و در صورت کمک و مساعدت برای به سرانجام رسیدن فاز دوم این کارخانه، اشتغالزایی آن تا یک هزار و ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

وی مشکلاتی را در مورد بدهی ارزی این شرکت مطرح کرد که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با مسئولان ذیربط تماس گرفت و در راستای رفع مسائل پیش روی کارخانه بارز کردستان دستورات لازم را صادر کرد.

احداث کارخانه لاستیک بارز در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت ١٣٨٨ به کردستان به تصویب رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 8 =