بختیار خلیقی سرپرست سازمان صمت کردستان شد

شناسهٔ خبر: 05FCF18A -
طی حکمی از سوی سیدرضا فاطمی‌امین، ‌وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، بختیار خلیقی بە عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

به گزارش هاناخبر ، صبح امروز (۱اسفند) در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری کە در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های محمد درەوزمی سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تقدیر و بختیار خلیقی بە عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در خصوص سوابق کاری خود گفت: ۲٤ سال در بخش بازرگانی و صنعت خدمت کردەام کە از این مجموع ۲۲ سال سابقە مدیریت در مجموعە صنعت، معدن و تجارت استان کردستان را دارم.

بختیار خلیقی در این مراسم اظهار کرد: بدون شک هر مدیری کە انتخاب و در راس یک مجموعە قرار می‌گیرد، یک سری ارکان، سیاست‌ها و راهبردهایی را برای خود تعریف می‌کند.

وی در خصوص ارکان و اهداف خود عنوان کرد: تحقق فرامین سخاوتمندانە مقام معظم رهبری انقلاب در بیانیە گام دوم انقلاب بە عنوان سند بالا دستی، اهداف و برنامەهای دولت کریمە کار و کرامت، اهداف و برنامەهای استاندار خوش فکر استان کردستان و همچنین بهبود سطح رضایتمندی مردم منطقە چهار رکن اصلی برنامەهای بندە است‌.

وی در خصوص سیاست‌های کلی و اهداف و برنامەهای وزارتی با توجە بە نگرش جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: سیاست‌ها، اهداف و راهبردهای کلان مجموعە وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۱۳ سیاست طراحی شدە است کە امید است بتوان این سیاست‌ها را در پیش گرفتە و در مجموعە سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بومی سازی و پیادەسازی نماییم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =