معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

مجریان انتخابات امین مردم، امین نظام و امین کاندیداها هستند

شناسهٔ خبر: 0625B136 -
خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان دیواندره گفت: مجریان انتخابات با ملاک قرار دادن انتخابات، امین مردم، امین نظام و امین کاندیداها هستند.

به گزارش هاناخبر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان دیواندره گفت: در این ایام مبارک و خاص باید تلاش کنیم خدمات نظام و دولت به نحو شایسته بازگو و مردم در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گیرند.

حسین خوش اقبال بر حضور مردم در صحنه و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید و اظهار داشت: دهه فجر امسال و این انتخابات با انتخابات گذشته متفاوت است دشمنان از بدو پیروزی انقلاب برای متوقف کردن و شکست نظام در تلاش بودند ولی در چهل سال گذشته مردم با حضور باشکوه در تمامی صحنه ها نقشه آنان را خنثی کردند.

خوش اقبال اضافه کرد: یقیناً امسال هم مردم با تدبیر ما علیرغم همه مشکلات ثابت خواهند کرد که پشتیبان نظام هستند چون می دانند این مشکلات نتیجه تحریم ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مردم علیرغم همه مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند، افزود: مردم همیشه همراه انقلاب و نظام بودند و با کمک و صبوری از انقلاب حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: همراهی، صبوری و حمایت مردم، وظیفه مسئولان برای خدمت رسانی بهتر را دوچندان می کند.

حسین خوش اقبال یکی از برکات نظام را انتخابات عنوان کرد و ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی ما حق رأی پیدا کردیم، مشارکت در انتخابات و رأی انتخابات به نوعی رأی و حمایت از انقلاب و نظام است لذا همه ما باید قدردان این نعمت و انتخابات را در اولویت قرار دهیم.

خوش اقبال بر وحدت و انسجام در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: همه احزاب سیاسی، روحانیون، شوراهای اسلامی، اعضای هیئت های اجرای و نظارت و معتمدین باید مردم را برای مشارکت و حضور در صندوق های رأی برای خلق حماسه ای دیگر تشویق کنند.

وی راه سردار سلیمانی را صداقت و خدمت بی منت برای مردم دانست و تصریح کرد: امروز باید با همت و تلاش و کوشش زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان مسئولیت هیئت های اجرایی و نظارت را حساس برشمرد و گفت: رأی مردم حق الناس و انتخاب مردم برای ما قابل احترام است.

حسین خوش اقبال خاطرنشان کرد: مبنای کار مجریان انتخابات قانون بوده و ما هم امین نظام، امین مردم و امین کاندیداها هستیم، همه کاندیداها برای ما قابل احترام و حق انتخاب با مردم است.

وی در پایان تاکید کرد: تبلیغ در زمان اداری و استفاده از امکانات دولتی به نفع و یا علیه کاندیداها توسط روسای ادارات و کارمندان دولت غیرقانونی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان دیواندره بعداز ظهر چهارشنبه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان و با حضور فرماندار دیواندره، بخشداران، اعضای هیئت نظارت، هیئت بازرسی و هیئت اجرایی شهرستان و بخش های سارال و کرفتو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =