امام جمعه بوکان:

اشتغال در بوکان باید تقویت شود

شناسهٔ خبر: 063C8648 -
باید اشتغال در بوکان با احداث و راه اندازی طرحها و کارخانه های صنعتی تقویت شود

به گزارش هاناخبر ، ماموستا ملا عباس احمدی امروز شنبه در مراسم بهره برداری از سیلوی هفتاد هزار تنی شهرستان بوکان خواستار توجه ویژه به بوکان جهت جبران عقب ماندگی سالهای گذشته شد و تصریح کرد: استاندار آذربایجان غربی در چند سال اخیر نگاه و عملکردی عادلانه در توزیع اعتبارات در سطح استان داشته است که جای تشکر و تقدیر دارد اما شهرستان بوکان برای جبران عقب ماندگی سالهای گذشته نیاز به توجه ویژه ای دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به طرحهای اشتغالزایی که سال گذشته در تعدادی از روستاهای بوکان اجرا شد، افزود: باید اشتغال در بوکان با احداث و راه اندازی طرحها و کارخانه های صنعتی تقویت شودچرا که امروز بیکاری یکی از اساسی ترین مشکلاتی است که جوانان بوکان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

امام جمعه بوکان در بخشی دیگر از سخنان خود تخصیص اعتبار به پروژه آبیاری اراضی پایین دست سد خراسانه را خواستار شد و از قدیمی بودن و کوچک بودن مسجد جامع این شهر خبر داد و گفت: مسجد جامع گنجایش نمازگزاران در روزهای جمعه را ندارد.

ماموستااحمدی از خرید زمینی به مساحت 500 مترمربع در نزدیکی مسجد جامع بوکان خبر داد و گفت: در این زمین مسجد جامع بوکان و حوزه علمیه امام شافعی جهت تربیت و آموزش فقه هایی با افکار تقریبی ساخته می شود که افزایش وحدت دینی و ملی می شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون تنها بخشی از هزینه های خرید زمین آنهم به همت مردم تامین شده است و در شهرستان نیز 400 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است اما نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =