مسی و آدیداس با کفش صورتی همکاری مشترک را شروع کردند

شناسهٔ خبر: 0646CAF2 -
باشگاه اینترمیامی و لیونل مسی در همکاری با آدیداس یک جفت کفش جدید را طراحی کردند و به بازار فرستادند.

به گزارش هاناخبر ،ورود مسی به تیم اینترمیامی باعث شد تا این باشگاه به یک غول تجاری در لیگ آمریکا تبدیل شود. آنها شاهد افزایش درآمد تا 120 میلیون دلار در سال 2023 بوده‌اند و قصد دارند در سال مالی آینده از مرز 200 میلیون دلار هم عبور کنند.

این همکاری جدید برای طراحی یک کفش انحصاری با الهام از رنگ‌های باشگاه، یک گام مهم در راستای درآمدزایی برای اینتر میامی است که مد و فرهنگ ورزشی باشگاه خود را از طریق محصولی شامل نمادهای باشگاه به بازار عرضه خواهد کرد. به دلیل حضور مسی در این همکاری، احتمال می‌رود طرفداران فوتبال در سراسر جهان از این ایده استقبال کنند.

این کفش از جنس جیر یکپارچه است و به رنگ صورتی، رنگ پیراهن اصلی باشگاه، با حاشیه‌ها و نوارهای مشکی عرضه شده است. شعار "آزادی در رویا" در قسمت بالایی آن دوخته شده است که نماد طرفداران و مالکان باشگاه است. مرغ ماهی خوار که علامت ثانویه باشگاه است هم روی قسمت مچ کفش قرار گرفته است.

این کفش با سبک روزمره طراحی شده است و در تاریخ 5 دسامبر در ساعت 10 صبح به وقت ساحل شرقی آمریکا در وب سایت رسمی فروشگاه اینترمیامی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، هواداران محلی می‌توانند این نمادهای جدید باشگاهشان را از فروشگاه تیم در استادیوم خانگی اینترمیامی از تاریخ 6 دسامبر خریداری کنند.

مایک ریدلی، معاون برند و بازاریابی اینتر میامی در بیانیه‌ای گفت: "ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین کفش صورتی خود را با شرکای بزرگمان آدیداس عرضه کنیم. مانند پیراهن‌های ما، تعدادی از جزئیات ظریف باشگاه ما در طراحی آن گنجانده شده است تا کفش را خاص کند و ما امیدواریم که طرفداران نیز مانند خود ما آن را دوست داشته باشند."

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 2 =