۴۹ هزار جعبه گل و گلدان در سنندج تولید شد

شناسهٔ خبر: 0651F628 -
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان گل در گلخانه این سازمان تولید شده است گفت: با فعال کردن گلخانه تمام نیازمندی های این سازمان در زمینه تولید گل های فصلی و بخش اعظمی از نیازمندی ها در زمینه تولید درخت و درختچه و گل های زینتی تامین شده است.

به گزارش هاناخبر ،

شرمین شریفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فعال کردن گلخانه این سازمان بخشی از نیازمندی ها در خصوص کاشت گل تامین شده است.

وی عنوان کرد: گلکاری میادین و پارک ها در سطح شهر در راستای ایجاد چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به محیط شهری یکی از اقدامات این سازمان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به پیش بینی بستر گل های فصلی در فضای سبز، گلکاری سطح شهر در فصول مختلف سال انجام می شود.

وی از تولید۴۹ هزار جعبه گل و گلدان گل از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: امسال در گلخانه این سازمان ۲۷ هزار جعبه گل و ۲۲ هزار گلدان  گل تولید شد.

شریفی خاطرنشان کرد: گل های تولیدی شامل انواع گل فصلی، اطلسی، آشلانتوس و تاج خروس، تولید گل های خارجی جعفری، آهار و اطلسی و قلمه انواع درخت، درختچه و گل های آپارتمانی و زینتی است.

وی اعلام کرد: ۱۲ هزار جعبه گل تولید شده شامل انواع گل های بنفشه، میمونی، شب بو، قرنقل و داوودی، تولید ۱۰ هزار گلدان انواع کلم زینتی ایرانی و خارجی و قلمه انواع درخت و درختچه و گل های آپارتمانی جهت کاشت گل های فصلی به منظور گلکاری پاییزه و زمستانه در سال جاری تولید شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج مساحت گلخانه سازمان را ۱۲هزار متر مربع  اعلام کرد و یادآور شد: با فعال نمودن گلخانه این سازمان تمام نیازمندهای این  سازمان در زمینه گل فصلی و بخش اعظمی از نیازمندی های در زمینه تولید درخت و درختچه وگل های زینتی تامین شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =