فیلم کارگردان جوان بوکانی به فستیوال های بین المللی فیلم کوتاه آمریکا وایتالیا راه یافت

شناسهٔ خبر: 066CCE9C -
فیلم کوتاه مستند «در کنار من» به کارگردانی جوان بوکانی موفق به راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم "GrandConcurse" آمریکا و " Corto Splash" ایتالیا شده است.

به گزارش هاناخبر  و به نقل از سایت رسمی فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه «Corto Splash»، اسامی فیلم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی اولین فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه «Corto Splash» اعلام شد.

بر اساس این گزارش سه فیلم‌کوتاه ایرانی از میان ١٧٠٠ فیلم‌کوتاه ارسال شده به این دوره از جشنواره، توانستند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند.

«پس کوچه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زارعی، «ماهی» به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور و «در کنار من» به نویسندگی و کارگردانی زانیار محمدی نکو توانستد به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «Corto Splash» در بخش داستانی و مستند راه پیدا کنند.

همچنین فیلم کوتاه «دریای ما» به کارگردانی مریم رحیمی به نمایندگی از کشور ایتالیا نیز در مرحله نیمه‌نهایی این جشنواره حضور دارد.

سامان حسین پور متولد ١٣٧١ در شهرستان سقز از استان کردستان است. او دانش آموخته سینما می‌‌باشد و به تازگی چهارمین اثر خود را با حمایت حوزه هنری استان کردستان تولید کرده است.

زانیار محمدی نکو متولد ١٣٧٢ در شهرستان بوکان از استان آذربایجان غربی است. وی به تازگی با فیلم کوتاه مستند «در کنار من» موفق به راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم «GrandConcurse» آمریکا شده است.

شایان ذکر است اولین فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه «Corto Splash» ١٣ تا ١٥ مردادماه سال جاری در ایتالیا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =