برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تبریز اعلام شد

شناسهٔ خبر: 066CE9A2 -
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه‌روزه جهت شرکت در مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

به گزارش هاناخبر ،

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه‌روزه به استان آذربایجان شرقی عزیمت می‌کند و دیدار با استاندار آذربایجان شرقی جزو برنامه اولین روز صالحی خواهد بود.

دیدار با حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شرکت در جلسه شورای اداری استان، امضای تفاهم‌نامه مشترک بین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان، دیدار با شاعر پیشکسوت استاد نظمی تبریزی و شرکت مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز 2018 از برنامه‌های دومین روز سفر وی خواهد بود.

همچنین در شهرستان‌های مرند و اهر دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان شرقی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین روز از سفر خود به آذربایجان شرقی پس از شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و نشست مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی مشترک با استاندار آذربایجان شرقی، تبریز را به مقصد تهران ترک می‌کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =